3 dniowy plan treningowy na rzeźbę

3-Dniowy Plan Treningowy Na Rzeźbę

Trenujesz aby zwiększyć masę mięśniową, ale nie widzisz efektów? Chcesz uzyskać muskularną sylwetkę w jak najkrótszym czasie? Zatem powinieneś wypróbować 3 dniowy plan treningowy na rzeźbę. Jak znaleźć najlepszy dla siebie i najbardziej efektywny plan treningowy na rzeźbę? Możesz poszukać go w branżowej prasie- w magazynach kulturystycznych, albo w Internecie. Jednak najlepiej jest udać się do profesjonalnego trenera, aby ułożył odpowiedni plan specjalnie dla Ciebie. Dobry plan treningowy powinien być dopasowany do kondycji, umiejętności i predyspozycji ćwiczącego. Continue reading


Trening na siłowni dla początkujących

Jak Zacząć Ćwiczyć Na Siłowni? 6 Kluczowych Porad

Przed zbliżającymi wakacjami warto zadbać o swoją sylwetkę. By sprostać temu zadaniu przede wszystkim trzeba skupić się na dwóch rzeczach. Pierwsza to dieta, natomiast druga to ćwiczenia fizyczne.
By zadbać o prawidłową dietę, trzeba się udać przede wszystkim do specjalisty, który ułoży nasz codzienny jadłospis. Ponadto trzeba się odpowiednio zmotywować by ściśle go przestrzegać i wytrwać w tym trudnym postanowieniu. Continue reading


Trening fbw

Trening Obwodowy – Fakty I Mity

Lato zbliża się wielkimi krokami, więc już teraz warto pomyśleć o tym jak będzie prezentowało się nasze ciało w tym okresie. Jak wiadomo, oprócz diety bardzo ważne są ćwiczenia fizyczne.
Ostatnio bardzo modny jest trening fbw – full body workout – nazywany jest treningiem całego ciała. Podczas pełnej sesji, trening fbw ćwiczymy wszystkie grupy mięśniowe. Jest to bardzo praktyczny trening, ponieważ oszczędzamy czas oraz często zmieniamy ćwiczenia dzięki czemu trening fbw nie jest monotonny. Warto dodać, że przy okazji budujemy masę mięśniową. Continue reading


Jak ćwiczyć w domu

Jak Ćwiczyć W Domu?

Aktywność fizyczna bez specjalistycznego wyposażenia wcale nie jest taka trudna, jak mogłoby się wydawać. Zatem jak ćwiczyć w domu? Na początek wystarczy nam ciężar własnego ciała, który na początek będzie wystarczającym obciążeniem. Do wyboru mamy wiele programów treningowych, które są dostępne za darmo w internecie. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Możemy wybrać różne zestawy ćwiczeń – w formie układów tanecznych, interwałowe, wzmacniające wszystkie partie ciała. Continue reading