Propozycja ćwiczeń

Lato nadchodzi wielkimi krokami, a Ty nadal nie masz odpowiedniej figury tak znakomitej, aby pokazać się innym na plaży. Każdy z nas chciałby odpowiednio ładnie wyglądać, więc jeśli ty także chcesz wyglądać naprawdę wyjątkowo pięknie albo próbujesz osiągnąć idealną sylwetkę oraz kształt ciała, to zdecydowanie znalazłeś się w najlepszym miejscu! Mamy na to kilka rozwiązań i metod. Pamiętaj jednak istotne jest, aby wówczas spożywać niemałą wcale ilość płynów, możesz opcjonalnie też dodawać do niej cytrynę. Przedstawiam zatem przykładowe trzy rozwiązania, aby uzyskać idealne ciało.

1. Pomyśl o jadłospisie
To istotne jest co dajesz swojemu ciału, z tego przecież najwięcej zyskujesz energii. Spisz najlepiej listę tego, co nierzadko spożywasz a co rzadko albo w ogóle. Dobrze by było byś nadrobił i dopełnił niedobory i wyrównał optymalnie swój jadłospis. Bez wątpliwości dopasowując ją do potrzeb twoich zapotrzebować energetycznych.

2. Regularność.
Ważne byś był konsekwentny, w swoim postanowieniu i regularnie dbał o swoją dietę i o regularność wykonywanych ćwiczeń.

3. Ćwiczenia na rzeźbę.
Ważne byś najpierw zdecydował się czy odczuwasz potrzebę pozbyć się jakiś zbędnych kilogramów sadełka. Jeśli tak to radzę rozpocząć od ćwiczeń i aktywności przyspieszających metabolizm. Mogą być to np.: biegi, jazda rowerowa, jazda na rolkach lub zumba. Jeżeli jednak odczuwasz potrzebę wyeksponować swoje mięśnie i nie masz komórek tłuszczowych, to wykonuj te ćwiczenia.
1. Pompki – przede wszystkim chodzi o to, by jak najdłużej je wykonywać. Podpór z nogami i rękami w pozycji wyprostnej doskonale wpływa na pracę mięśni przedniej części tułowia pleców, pośladków, jak i rąk.
2. Przechodzenie z podporu gdzie mamy ręce w pozycji wyprostnej do podporu o ugiętych rękach.
3. Brzuszki.
Tutaj im więcej rodzajów tym lepiej. Skośne, zwykłe itd.
4. Przysiady. Mogą być z obciążeniami. Świetnie wpływają na pracę mięśni pośladkowych oraz ud.